wtorek, 18 kwietnia 2017

"Zbiegła Księżniczka"

Główny bohater: Tom Kaulitz
Rok powstania: 2009
Rok publikacji: 2009-2010
Gatunek: Romans, dramat, 
Miejsce i czas akcji: Niemcy.
Opowiadanie wieloczęściowe. Zakończone. 
(50 odcinków)
Autor: Ka.

Opis:

Księżniczka ucieka ze swojego królestwa mając dosyć swojego trudnego życia. Pragnie zacząć wszystko od nowa, jako zwyczajna nastolatka. Na swojej drodze spotyka sławnego gitarzystę Tokio Hotel, z którym się zaprzyjaźnia. Obydwoje stają się dla siebie kimś ważnym i nawzajem sobie pomagają. Dziewczyna jednak zakochuje się w swoim przyjacielu i dopiero po pewnym czasie, przez przypadek wyjawia swoje uczucia...

[Jeśli chcesz przejść do opowiadania, kliknij w obrazek] 
" - Jej, ale ty się o mnie troszczysz - Zbliżył się do mnie uśmiechając się słodko i stając przede mną objął mnie rękoma w pasie. Zupełnie zbił mnie z tropu tym gestem i nie miałam pojęcia, co ma w zamiarach, ani jak ja mam się zachować. (...) Patrzył na mnie inaczej niż zwykle…- Masz piękne oczy i taki ładny nosek… eh, w ogóle jesteś śliczna… - Co ty mówisz… nie wytrzeźwiałeś jeszcze… - Mruknęłam odwracając gdzieś wzrok. (...) -Jesteś najpiękniejszą księżniczką, jaką kiedykolwiek widziałem. -Tak? A ile ich widziałeś? - Spojrzałam na niego uśmiechając się pod nosem. Byłam pewna, że jestem pierwszą, którą widzi i w ogóle zna. - Dobra, cofam to… jesteś najpiękniejszą kobietą jaką kiedykolwiek widziałem - Oświadczył, przez co okropnie się speszyłam. To już wcale nie brzmiało, jakby żartował… i nie wiedziałam, jak mam to rozumieć… dlaczego on ni stąd ni zowąd wyskakuje mi z czymś takim? Gdyby tylko wiedział, jakim uczuciem go darzę i ile dla mnie znaczą jego słowa… (...) - I nie tylko ja tak sądzę, więc chciałbym, abyś bardzo uważała…Mieszkasz już tutaj sporo czasu i wiele się nauczyłaś, zmieniłaś się… ale świat jest pełen złych ludzi, nie chciałbym, aby ktoś cię skrzywdził…"

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz