czwartek, 22 lutego 2018

"Zakochana Fanka" - NOWA WERSJA

Główny bohater: Tom Kaulitz
Rok powstania: 2011
Rok publikacji: 2017-2018
Gatunek: Romans, dramat
Miejsce i czas akcji: Niemcy, Berlin/Hamburg, rok 2011-2012.
Opowiadanie wieloczęściowe, AKTUALNE, NOWA WERSJA Zakochanej Fanki z 20011 roku  <klik>

Druga część opowiadania: Zakochany Idol.
Ostrzeżenie: zawiera treści erotyczne.

Autor: Ka.

Opis:

Która fanka nie marzy o spotkaniu ze swoim ukochanym Idolem? W dzisiejszym świecie, wbrew pozorom, nie jest o to już tak trudno. Wystarczy odpowiedni bilet, za odpowiednią cenę i gotowe!
Należy jednak pamiętać, że rzeczywistość lubi odbiegać od naszych wyobrażeń.
Ivette dostała swoją szansę. Przeżyła wymarzony koncert oraz spotkanie z zespołem, ale nie wszystko do końca okazało się być takim, jakim widziała to oczyma wyobraźni przez lata.
Poza jednym. NIM. On wciąż był idealny i wciąż budził emocje.
Czy jedno spojrzenie może mieć wpływ na ich życie? Czy jedno spotkanie, może wywrócić ich świat do góry nogami?
Coś, co dawniej wydawało się niemożliwe, jest w zasięgu ręki. Miłość, która nigdy nie miała prawa mieć miejsca.
Poznaj historię zwyczajnej dziewczyny, takiej jak Ty. Poznaj historię Zakochanej Fanki i poczuj się, jakby to właśnie Twoje życie się zmieniało.

[Jeśli chcesz przejść do bloga, kliknij w obrazek]

"Nie wiedziałam, dlaczego wciąż tam stałam zamiast po prostu sobie pójść. Coś mi na to nie pozwalało. Zupełnie, jakby ktoś zalał mi stopy cementem. Nie mogłam się ruszyć z miejsca. W dodatku moje serce znowu szalało. I nie rozumiałam tego ani trochę. Nie byłam głupia. Nie aż tak, aby kochać się w gwieździe muzyki. Zawsze mnie pociągał na swój sposób. Bo nie można było zaprzeczyć, że był cholernie przystojny. A jego oczy w rzeczywistości hipnotyzowały dwa razy bardziej. I ten uśmiech. On naprawdę mógłby zwalić z nóg. To wszystko okazało się być prawdą.
Po prostu nagle uświadomiłam sobie, że to nie były jakieś tam nastoletnie urojenia. On naprawdę taki był. Magiczny. To było pierwsze wrażenie jakie po sobie zostawiał. Może dlatego dalej tam stałam, czekając… na więcej. Chciałam więcej. Dużo więcej."

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz