środa, 18 lutego 2015

"Zakochany Idol" - ZAWIESZONE

Główny bohater: Tom Kaulitz
Rok powstania: 2014
Rok publikacji: 2014-2015
Gatunek: Romans, dramat
Miejsce i czas akcji: Berlin, Niemcy, rok 2013-2014
Opowiadanie wieloczęściowe. Kontynuacja "Zakochanej Fanki"
Ostrzeżenie: zawiera treści erotyczne.
Autor: Ka.

Opis:

Kontynuacja historii Ivette i Toma. Tym razem poznajemy świat z perspektywy Muzyka. Jest to opowieść o dwójce ludzi, których niespodziewanie dopadła potężna siła miłości. Po dość skomplikowanych początkach, udaje im się w końcu stworzyć prawdziwy, poważny związek. Obydwoje mogą teraz wspólnie w nim dojrzewać oraz poznawać życie od nieco innej strony. Z ukochaną osobą u boku świat wydaje się lepszy, a wszelkie przeciwności losu łatwiejsze do pokonania... Lecz, czy aby na pewno? Wydawać by się mogło, że wszystko układa się idealnie, jednak jak wiadomo w życiu nigdy idealnie nie jest. Tym razem także coś stanie na drodze do szczęścia Iv i Toma. Coś czego nikt się nie spodziewa... Jak będzie wyglądał związek Toma i Ivy z męskiego punktu widzenia? Czy ta miłość w ogóle ma jakiekolwiek szanse na przetrwanie? Czy tym razem życie będzie łaskawsze dla Ivy, która tak wiele już straciła? Przed nimi wiele pięknych, radosnych, pełnych miłości chwil, ale nie zabraknie również tych najgorszych...

[Kliknij w obrazek, 
jeśli chcesz przejść do opowiadania]


"Jesteś kobietą mojego życia. Sprawiłaś, że zakochałem się w Tobie bez pamięci. Zatraciłem się w tej miłości nie zważając na swój rozsądek.
(…)
Ten ból rozrywa moje serce, mam ochotę krzyczeć. Wrzeszczeć na cały głos… Ale on ugrzęzł mi w gardle. Jakby jakieś niewidzialne dłonie zaciskały się na mojej szyi nie pozwalając mi mówić. Ani oddychać… Dławię się łzami wspominając przeszłość wiedząc, że naszej przyszłości już nie będzie… Wiesz co czuje szalenie zakochany mężczyzna, który nagle musi zostawić wszystko co kochał najbardziej na świecie?"

13 komentarzy:

  1. Hej bardzo jestem ciekawa dalszych losow Iv i Toma . Niesetety nie moge przeczytac kolejnych czesci. Moglabys mnie zaprosic do czytania tego bloga ? Z gory dziekuje. Niesamowite opowiadania tworzysz

    OdpowiedzUsuń
  2. Podaj tylko swojego maila ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej bardzo zainteresowała mnie historia Toma i Iv. Bardzo chciałabym poznac dalsze ich losy. Bylabym wdzieczna za zaproszenie na bloga.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Proszę o podanie swojego maila. Tutaj lub w prywatnej wiadomości na mojej stronie na Facebooku, to wyślę Ci zaproszenie do bloga ;)

      Usuń
  4. pastlena3@gmail.com dzieki wielkie. Juz sie nie moge doczekac przeczytania dalszej części opowiadania

    OdpowiedzUsuń
  5. Hej mogłabyś mi wysłać zaproszenie na twojego bloga :) trzmielik_1995@wp.pl. Z góry dzięki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Hej, czy mogłabym dokończyć opowiadanie? 😇😇 effcaka@gmail.com :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mogłabym prosić o zaproszenie do czytania tego bloga? Mój mail to kasia7.91@tlen.pl :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Hej, mogę prosić o zaproszenie na bloga? 😊
    k.debowska99@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Mogła bym prosić o zaproszenie aby przeczytać Twojego bloga

    OdpowiedzUsuń