środa, 18 lutego 2015

"Magic and love"/"Magiczna miłość"

Główny bohater: Tom Kaulitz
Rok powstania: 2009
Rok publikacji: 2009-2014
Gatunek: Romans, dramat, Sci-Fi
Miejsce i czas akcji: Niemcy, Berlin/Hamburg, rok 2009
Opowiadanie wieloczęściowe. Zakończone. 
(25 odcinków)
Autor: Ka.


Opis:

Czarodziejka Kavico, przypadkowo spotyka na swojej drodze Toma w najmniej odpowiednim dniu. Zderzając się z nim przekazuje mu większość swojej mocy, co może być niebezpieczne zarówno dla magicznego jak i realnego świata. Aby odzyskać moc musi go zniszczyć, co nie jest prostym zadaniem. Dziewczyna wcale nie chce tego robić, dlatego wraz z gitarzystą starają się odnaleźć inne rozwiązanie...

[Kliknij w obrazek, 
jeśli chcesz przejść do opowiadania]

"-Masz trzy miesiące na odzyskanie mocy, w innym wypadku stracisz wszystko.- Zakomunikował poważnym tonem, aż mnie przeszły dreszcze. Pomyślałam nawet przez chwilę, że chciałabym stracić moc, jednak… nie mogę tego zrobić. Wiem, że jestem potrzebna i muszę być silną czarodziejką. Bo to moje przeznaczenie…
-Jak mam to zrobić?- Spojrzałam na niego z zapytaniem i czułam już, że to nie będzie łatwe. Miałam złe przeczucia…
-Ten człowiek stał się nieśmiertelny dzięki twojej mocy, jednak musisz go zniszczyć.- Zamarłam w bezruchu patrząc na niego z niedowierzaniem. Zniszczyć? To chyba są jakieś żarty… nie mogę tego zrobić!"


1 komentarz:

  1. Hej. Wyślij proszę zaproszenie na Twojego bloga :) jiyoojinn@gmail.com. Z góry dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń